Za več informacij, pomoč ali nakup pokličite

+386 31 505 515

 

Garancija izdelkov
V kolikor z izdelki ne boste zadovolni, jih brez problema vrnete in vrnili vam bomo denar.

 

100 % varen nakup

> Plačilo po povzetju
> Plačilo po predračunu
> Plačilo s kreditnimi karticami
> 30 dnevna garancija izdelkov

 

Dostava

> Dostava na dom
> Stroški dostave 4,00 €
> Brezplačna dostava nad 50,00 €
> Darilo: Brezplačna kuhalnica

 

Pomoč pri nakupu

 

Katere prednosti vam ponuja kupovanje v trgovini ribnican.si?
Kaj storim, če imam ob nakupu težave ali pa bi rad več informacij o izdelkih?
Če imate ob nakupu težave, vam jih bodo pomagali odpraviti naši prodajalci. Z njimi lahko stopite v stik na več načinov:

 

  • pošljite nam e-pošto na naslov info@ribnican.si (Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v 24. urah).
  • Pokličite nas po telefonu ob delavnikih (od 8h do 16h): 051 505 515. 

Kako hitro prejmem naročene izdelke?

Dostava kupljenih izdelkov je hitra. Naročene izdeke boste prejeli v roku 2 delavnih dni od naročila. Nobenega dolgotrajnega čakanja in negotovosti torej. Poleg tega vas bomo po e-pošti obvestili, ko vaše naročilo prejmemo in ko ga odpremimo. Tako boste vedno vedeli, kako je z vašim naročilom in kdaj bo dostavljeno. Pri dostavi izdelkov imate trenutno možnost:
Hitre pošte, pri kateri boste pošiljko dvignili na najbližji pošti, oziroma vam jo bo poštar prinesel na dom. Dostava v tem primeru traja od 2 do 3 delavne dni. Naročene izdelke lahko plačate in prejmete tudi na naslovu podjetja.


Na kakšen način plačam izdelke?

Naročene izdelke boste plačali po povzetju. Ko vam bo pošta dostavila pošiljko, jo boste lahko plačali z gotovino. Izdelke lahko plačate tudi po predračunu ali s plačilno oz. kreditno kartico (Mastercard, Visa). V tem primeru vam pošljemo predračun in po plačilu predračuna pošljemo izdelke na željeni naslov.

 

Koliko znaša cena dostave?

Cena dostave znaša 4,00 EUR. Če je nakup večji od vrednosti 50,00 EUR je poštnina oziroma dostava blaga brezplačna.

 

Ali imajo izdelki v trgovini garancijo?

Pri nakupu v naši trgovini ne tvegate ničesar. Vsi izdelki v trgovini imajo 30. dnevno brezpogojno garancijo. Kar pomeni, da nam lahko katerikoli kupljeni izdelek, ki vam ne ustreza ali z njim niste zadovoljni, v originalni embalaži, nepoškodovanega in nenošenega, v 30. dneh vrnete in brez vprašanj vam bomo povrnili vaš denar.
Možnosti glede vrnitve ali menjave:
Lahko ga lahko brez pomislekov vrnete v orginalni embalaži nepoškodovanega v roku 30 dni od nakupa in brez besed vam bomo vrnili vaš denar. Seveda lahko artikel tudi zamenjate. Lahko nam ga pošljete nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru bomo mi pokril strošek pošiljanja novega artikla, vi pa strošek pošiljanja pri vračanju artikla.

Ali je mogoče, da naročim izdelek, ki ga nimate na zalogi?

Če se zgodi da izdelka ni na zalogi, Vam to nemudma obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu. POMEMBNO OBVESTILO: tekom razprodaj zaradi velikega obiska ne jamčimo izpolnitve naročil. Če naročila ne bo mogoče izpolniti vas bomo telefonsko obvestili.

 

Kdo mi bo pomagal v primeru, če imam težave pri nakupu?

Če imate ob nakupu težave, lahko stopite v stik z našimi prodajalci na več načinov:
Pošljite nam e-pošto na info@ribnican.si. Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v 24 urah.
Pokličite nas po telefonu (od 8h do 16h): 051 505 515. V kolikor boste imeli pri nakupu v trgovini Ribničan kakršnakoli vprašanja, se lahko vedno obrnete na naše vodje oddelkov in z veseljem vam bodo svetovali oziroma poiskali ustrezno rešitev.

INFOKUS MARKET d.o.o., PE RIbnica, Hrovača 14a, 1310 Ribnica

Mail: info@ribnican.si

Telefon: +386 31 505 515